دانلود فیلم

تبلیغات

نویسنده : حمید سلیم
12 سری که باعث پریدن و غروب شدن شما می شود

,
تاريخ ارسال:7:20

12 سری که باعث پریدن و غروب شدن شما می شود
1
-
6
-
2 کیلو

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

آن را توییت کنید

در Pinterest به اشتراک بگذارید
Le Manoir du Diable ، محصول سال 1896 توسط ژرژ ملیس ، یکی از خالقان سینمای جهان ، اولین فیلم ترسناک تاریخ به حساب می آید. با این حال ، این The Terror ، اولین فیلم صوتی در نوع خود است که اکنون گمشده تلقی می شود ، که سلف واقعی تمام فیلم های ترسناک مدرن است. امروزه هزاران تولید مشابه در سراسر جهان منتشر شده است. سیستم عامل های بزرگ جریانی حتی مجموعه هایی را راه اندازی می کنند و باید اعتراف کنیم که سازندگان آنها در مهارت ترساندن بینندگان تسلط دارند.

ما در Bright Side هنگام تماشای سریال های ترسناک چند هیجان نداریم و امیدواریم که شما هم این کار را انجام دهید.

ماریان ، 2019 —...
12 سری که باعث پریدن و غروب شدن شما می شود
© ماریان / نتفلیکس
اما لارسیمون نویسنده مشهوری است که رمان های ترسناک خلق می کند. محبوب ترین سریال پیرامون لیزی لارک است که یک جادوگر شیطانی به نام ماریان را تعقیب می کند. روزی اما تصمیم می گیرد که به این حماسه پایان دهد و شخصیت های اصلی کتاب آخر را می کشد. اما این چندان ساده نیست: معلوم می شود که ماریان در دنیای واقعی وجود دارد و از اینکه توجه میلیون ها خواننده را از دست داده بسیار ناراضی است. بنابراین ، همه ابزارها مجاز هستند تا اما را مجبور به ادامه نوشتن ...

امتیاز IMDb - 7.5
The Terror، 2018 —...
12 سری که شما را به پریدن و غروب می اندازد
© The Terror / AMC
تبلیغات

تبلیغات

تاکنون دو فصل از این سریال منتشر شده است. اولین مورد ، سفر دو کشتی را که در سال 1845 برای کشف گذرگاه دریایی از قطب شمال حرکت کردند ، دوباره ایجاد می کند. کشتی ها خود را در یخ گرفتار دیدند و خدمه با چالش های زیادی از جمله سو mal تغذیه روبرو شدند. علاوه بر این ، هیولایی که به شکل خرس درآید شروع به تعقیب ملوانان می کند.

فصل دوم ما را به غرب ایالات متحده و زمان جنگ جهانی دوم می برد. ساکنان یک جزیره با یک سری مرگ های مرموز روبرو می شوند و مسئولیت این امر را روح اخروی می دانند.

امتیاز IMDb - 8.0
لاک و کی ، 2020 —...
© Locke & Key / Netflix
پس از قتل رندل لاک ، قربانی شاگرد سابق وی ، بیوه و سه فرزند وی تصمیم می گیرند که به خانه اجدادی متعلق به همسر متوفی بروند. در خانه قدیمی ، درهای مرموز بسیاری وجود دارد که فقط با کلیدهای ویژه قابل باز شدن است ، در مکان های مختلف خانه جدید مخفی شده است. با این حال لاک ها کاملاً غافل از این هستند که تنها آنها نیستند که از وجود این کلیدها اطلاع دارند و موجودی اهریمنی برای در اختیار گرفتن آنها جلوی هیچ چیز را نمی گیرد.

امتیاز IMDb - 7.4
Creepshow ، 2019 —...
© Creepshow / Shudder
این دنباله Creepshow که در سال 1982 در صفحه های نمایش بزرگ منتشر شد ، داستان نسخه قبلی را به خود اختصاص می دهد. این سریال با الهام از آثار استادان بزرگ ژانر وحشت از جمله استیون کینگ معروف ساخته شده است. هر اپیزود چندین داستان کوتاه را شرح می دهد که توسط همان عروسک ارواح در فیلم اصلی دهه 1980 نظر داده شده است.

امتیاز IMDb - 7.1
تبلیغات

تبلیغات

جیغ ، 2015–2019
© جیغ / MTV
امتیاز معروف فیلم درباره نوجوانان نقابدار که همکلاسی های خود را تحت تعقیب قرار می دهند ، روی صفحه های تلویزیون قرار گرفت. با این حال ، این احیای فیلم های منتشر شده در دهه 1990 نیست ، بلکه خوانشی جدید از این داستان است. این پیرامون پیرامون شخصی به نام براندون جیمز ، که قبلاً در لاکیوود زندگی می کرد و به دلیل بیماری مادرزادی ، دارای هیکل خاصی بود ، متمرکز شده است. یک روز ، براندون توسط چند کودک دبیرستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از عصبانیت ، یک روپوش و ماسک سیاه پوشید و مرتکب جنایتی طاقت فرسا شد.

امتیاز MDb - 7.2
کانال صفر ، 2016–2018
© کانال صفر / Syfy
این سریال شامل چهار فصل است که هر فصل داستان شبح وار خود را بر اساس Creepypastas ، افسانه های ترسناک پخش شده در اینترنت روایت می کند: به عنوان مثال ، در فصل اول ، یک شخصیت ترسناک وجود دارد که پوست او کاملا با دندان های انسان پوشانده شده است. علی رغم رتبه بندی خوب و علاقه مردم ، کانال صفر بعد از چهار فصل تمدید نشده است.

امتیاز IMDb - 7.2
تبلیغات

دراکولا ، 2020 —...
© دراکولا / بی بی سی
ترانسیلوانیا ، 1897. کنت دراکولا ، یک خون آشام قدرتمند ، قصد دارد شهر لندن را در دوران ویکتوریا فتح کند. وی جاناتان هارکر ، وکیل جوان را احضار می کند تا ظاهراً در تهیه اسناد به او کمک کند ، اما در واقع از او برای حفظ جوانی خود استفاده می کند. روزی هارکر در می یابد که در قلعه افراد دیگری نیز هستند که مانند او به خون آشام خدمت می کنند و پس از این افشاگری ارل او را می کشد. با این حال ، مرد جوان زنده می شود و خود را به رودخانه می اندازد. کمی بعد ، او به یک صومعه پناه می برد و با خواهرش ملاقات می کند

مشاهده تگ ها:

نویسنده : حمید سلیم
بیش از 20 نفر به تنهایی بازسازی کرده اند و تصمیم گرفته اند که در مورد نتایج لاف بزنند

,
تاريخ ارسال:7:19

بیش از 20 نفر به تنهایی بازسازی کرده اند و تصمیم گرفته اند که در مورد نتایج لاف بزنند (بعضی از اتاق ها قابل تشخیص نیستند)
4
-
4
-
28 کیلو

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

آن را توییت کنید

در Pinterest به اشتراک بگذارید
گاهی اوقات کلمه "نوسازی" شما را لرز می دهد. به محض این که تصور کنید این همه گرد و غبار ، این خاک ، این روند غیرقابل جمع شدن که هزینه زیادی دارد ، فوراً می خواهید همه چیز را برطرف کنید و به زندگی خود در آرامش ادامه دهید. اگر مدتی است که به فکر تمیز کردن کمد و بازسازی اتاق خواب خود هستید ، اما به نظر می رسد که نمی توانید این کار را انجام دهید ، این مقاله برای شما مناسب است: تصاویر افرادی که "زنده مانده اند" را بررسی کنید بازسازی مشترک. آنها اکنون تصمیم گرفته اند که از زیبایی و نظمی که در خانه آنها حکمرانی می کند ، به رخ کشیدن.

در Bright Side ، ما از نمونه این کاربران اینترنت الهام گرفتیم و می خواهیم برویم و دوباره کاری با ما انجام دهیم. حالا نوبت شماست.

"من به بازسازی آپارتمانی که اجاره می دهم ادامه می دهم. حالا آشپزخانه است. "
بیش از 20 نفر به تنهایی بازسازی کرده اند و تصمیم گرفته اند که در مورد نتایج لاف بزنند (بعضی از اتاق ها قابل تشخیص نیستند)
© пирожЕнщина / توییتر
تبلیغات

تبلیغات

"من هفته گذشته توالت را دوباره سر و سامان دادم."
بیش از 20 نفر به تنهایی بازسازی کرده اند و تصمیم گرفته اند که در مورد نتایج لاف بزنند (بعضی از اتاق ها قابل تشخیص نیستند)
© James46530 / Reddit
"دوستان ، نگاه کنید! ما خودمان بالکن وحشتناک آپارتمان خود را به مکانی دلپذیر برای استراحت تبدیل کرده ایم! "
© mayavolf / توییتر
"آیا یادتان هست وقتی گفتم در حمام مشغول بازسازی هستم؟ باه ، نتیجه این است. "
© пирожЕнщина / توییتر
تبلیغات

تبلیغات

"بازسازی باغ پشت من. بعد از اینکه همه چیز را تمام کردم ، آنقدر خسته شدم که احساس کردم کامیون به من ضربه زده است. "
© PushupBrah / Imgur
"ما وام گرفتیم و یک آپارتمان T1 خریداری کردیم. اگرچه کم تجربه هستیم ، اما عصر بعد از کار نیز خود به خود تعمیرات را انجام می دهیم. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم: اولین بار همیشه اینگونه است. "
© 3xMcMetz / Pikabu
کلبه چوبی ما قبل و بعد
© iamnotsam / Reddit
تبلیغات

"نمایش ما قبل و بعد. همه کارها را خودمان انجام دادیم. "
© miatapasta / Imgur
"بازسازی اتاق ناهار خوری ما به پایان رسیده است!"
© Murder_Grey / Reddit
یک آشپزخانه جدید
© saladbtw / Reddit
تبلیغات

تبلیغات

"عکس برتر قبل از ورود به خانه گرفته شده است. بعد از این که دیوارها را دوباره رنگ آمیزی کردیم ، کار پایینی انجام شد. الان جادارتر و باحال تر به نظر می رسد ، من آن را دوست دارم. "
© mrsfish87 / Reddit
"غذاهای ما قبل و بعد از آن"
© a2hgo / Reddit
"ما آشپزخانه خود را بازسازی کرده ایم."
© vitaminwolf / Reddit
تبلیغات

تبلیغات

"من دو اتاق دخترانه را بازسازی کردم. این اولین نتیجه است. "
© chelsea2184 / Imgur ، © chelsea2184 / Reddit
"و دوم"
© chelsea2184 / Imgur ، © chelsea2184 / Reddit
"ما یک خانه قرن نوزدهم را دوباره ساخته ایم."
© LovetheADKS / Reddit
"اتاق من قبل و بعد از بازسازی"
© carbonbasedcat / Reddit
تبلیغات

تبلیغات

"اتاق من قبل و بعد."
© askoeller / Reddit
"راهرو ما قبل و بعد"
© Imgur ، © Imgur
تبلیغات

تبلیغات

دگرگونی خانه ای در دهه 1950
© missdaphne__ / Reddit
"لانه" نامزد من. "
© Imgur ، © AnalyticSouess / Reddit
در نظرات به ما بگویید ، چگونه طراحی آپارتمان یا خانه خود را بازسازی کردید؟ خوب است که به یکدیگر الهام بخش باشیم!

مشاهده تگ ها:

نویسنده : حمید سلیم
- لوكارنو شماره 1 فیلمسازان حال -

,
تاريخ ارسال:2:30

- لوكارنو شماره 1 فیلمسازان حال -
برنامه های گسترده و متنوع در ساحل دریاچه مجیوره. در انتخاب Cinéastes du Present ، دو فیلم یک شهر را به عنوان ماده اولیه خود دارند. Sophia Antipolis ساخته ویرجیل ورنیه و Jiao qu de niao عنوان انگلیسی پرندگان حومه ، ساخته فیلمساز جوان چینی Qui Sheng.

سوفیا آنتیپولیس ، ویرجیل ورنیه


            در Riviera فرانسه ، Sophia Antipolis ، یک خوشه رقابت فناوری: درختان خرما ، ویلاها ، بوتیک های لوکس و کابوس های آن. ویرجیل ورنیه با این مطالب ناراحت کننده آخرین فیلم خود را به کتاب عالی رویاهای مربوط به زمان تبدیل می کند.

            این فیلم در 16 میلی متر فیلمبرداری شده است و دو داستان را با یک پیش گفتار و یک پایان نامه ترکیب می کند (ورنیه می گوید او از ساختار "اگر تو را فراموش نکنم اورشلیم" توسط فاکنر الهام گرفته است ، که در آن دو داستان بدون نشان دادن داستان یکدیگر دنبال می شوند ارتباط دادن). در مطب جراح ، خانم های جوانی که اندام کاملی دارند ، مایل به کاشت سینه هستند. بیوه بیکار برای فریب تنهایی به فرقه ای می پیوندد. ماموران امنیتی شبانه در شهر گشت می زنند. و کم کم ، بین این قصه های آشفته ، شکل دختر گمشده یا مرده.

            مانند فیلم های قبلی ، این فیلم ها دسته بندی ها ، داستان ها یا مستندها ، آهنگ های درهم و برهم ، شخصیت هایی را که به طرز ماهرانه ای زنده هستند وارد بازی نمی کند.
کریستف (Hugues Njiba-Mukuna) ، یک مأمور امنیتی غیور ، با کشف جسد سوخته شده یک دختر جوان در یک پارکینگ مورد تعقیب قرار گرفت. او همکار جوان خود ، تاریک (بروک) را ترغیب می کند تا در ماموریت های گشت شبانه به باندش بپیوندد. گروه ناهمگن - پلیس سابق ، مجرم سابق - خود را به عنوان یک جانشین برای یک پلیس درمانده می داند (شاید نوعی از پذیرش اخیر "دست دادن" باشد)؟ فقط پس از آموزشهای خطرناک و فوق العاده خشونت آمیز krav-maga ، این گروه چهره خود را به عنوان یک شبه نظامی فاشیست مصمم نشان می دهد. امتناع از آن این است که شب در یک جاده تنها بمانید (در مرکوریالس: "شب ، ما همیشه تنها هستیم").
در رابطه با دوستی جوانه زده دو زن ، چیزی ناراحت کننده وجود دارد. ابتدا ، به بهانه "صحبت در مورد معنویت" ، در یک جلسه ساینتولوژی ، جایی که پیشگویی های روز قیامت و نظریه های توطئه عادی بیان می شود. سپس رو به غروب خورشید بر فراز دریا ، ظالمانه تر از ویترین کتابفروشی باطنی است.

            چه اعتقادی ممکن است؟ شب را به اطراف ساختمانهای اجاره ای برگردانید ، از پنجره های جذاب Croisette قدم بزنید. در این سفر مهلک که داستان علمی نیست ، با این وجود باور محسوس کارگردان به باقی مانده های جادو ، هرچند ضعیف ، وجود دارد که شخصیت های او به آن چسبیده اند. مانند پر طاووس ، مسیح توهم زده ، آیین ارائه شمشیر. دلسوزی در صحنه های هیچ چیز ، جایی که حرکات پیش پا افتاده به آداب و رسوم کوچکی تبدیل می شود (انجام یک موی بلند ، سرو یک کیک) قابل مشاهده است. بدون توهم: در کنار تخت دختر کریستف ، جدا از سه خوک کوچک ، تاریک سر و صدایی نمی شناسد.

            در نهایت ، یک دختر جوان برای دوستش گریه می کند. این اوست که پس از سپری شدن حوادث ، مانند یک قصه گو از پارسیان و از جانب مغلوبان ، بازگو می کند. لنا (لیلیث گراسموگ) صورت نگرانش را از میان مکان های خالی از سکنه عبور می دهد. تماشای زنانه مات و مبهم بر سوفیا ناپدید شده با نور شمع. صدای او بسیار دقیق است ، به طوری که فرد تعجب می کند که او درباره چه زمان دور صحبت می کند. قدمت ، بدون شک.

 

Jiao qu de niao (پرندگان حومه شهر) ، از Qui Sheng


            زمین در این اولین ویژگی متمایل می شود ، و با آن ، ساختمانها ، حافظه. محله نیمه ویران شده در حومه چین ناشناس. تیمی از مهندسان در حال بررسی ریزش زمین هستند. در این میان هائو (میسون لی) شیب زمین را اندازه می گیرد - با ابزاری ایستاده که شبیه دوربین است - و در محله قدم می زند. در یک مدرسه ابتدایی متروکه ، او دفترچه خاطرات یک پسر جوان را کشف می کند: ماجراجویی باند بچه ها.

            دو داستان موازی که به طرز عجیبی به هم پیوند خورده اند ، یک داستان کودکانه ، کلاسیک و درخشان ، و یک هائو بزرگسال ، جذاب ، تاریک و پیچ و خم. هرچه فیلم پیشرفت بیشتری کند ، پیچیدگی آن نیز بیشتر می شود. در حال حاضر به دلیل اینکه نام کودک و بزرگسال یکسان است ، لطف یکسانی دارند. گروه های آنها منعکس می کنند و سن کودکان به راحتی قابل تشخیص نیست. آنها نام پرندگان ("زاغ" ، "پرستو") یا لقب های تحریک آمیز ("چرب" ، "برادر بزرگ") را دارند ، در هماهنگی زندگی می کنند ، به سختی توسط حسادت عاشقانه رهبر گروه آشفته می شوند و در جنگل آواز بخوانید ، ما جوانان کمونیست هستیم ، روسری های قرمز به گردن خود داریم. گاهی اوقات به نظر می رسد که آنها از بزرگسالان عبور می کنند. همان فضا ، اما برای زمان ما نمی توانیم چیزی قسم بخوریم. یک جفت دوربین شکاری با باز شدن عنبیه از یک داستان به داستان دیگر منتقل می شود یا یک بزرگنمایی زیبا داستان را در جایی که انتظار ندارید تنظیم می کند.

 

روایت فیلم کاملاً جدایی ناپذیر است و به طول می انجامدبه چند دیدگاه دیگر شک داریم تا همه پازل های او را برای ما باز کند. زندگی هائو کوچولو برای هائو بزرگ مانند یک رویای طولانی و پیشگفتنی است. کودکان در ایستاده کنار من در مقابل دیوارهای ساختمانهای علامت گذاری شده "برای تخریب" قدم می زنند. در طبقه پایین یک برج ، مهندس هائو با امتناع سرسختانه یک زن جوان برای ترک محل (معشوقی که بزرگ شده بود؟) مواجه می شود. آخرین حضور انسان در محله ، او در انتظار بازگشت سگ خود است. در جنگل ، هائو جوان تخم مرغی وحشی را برداشته است که هنگام گفتن این آرزو شبانه او را تماشا می کند: "هیولای من را بزرگ کن"
هائو ممکن است یکی باشد و در جستجوی لغزش یا پرنده ای آبی از غار به جنگل دیگر سرگردان باشد. در هر صورت ، این فیلم اولیه مانند یک خواب آور قدرتمند عمل می کند و شما را به دوز جدیدی می رساند.

مشاهده تگ ها:

نویسنده : حمید سلیم
- مسابقه شماره 2 لوکارنو -

,
تاريخ ارسال:2:29

- مسابقه شماره 2 لوکارنو -
در مسابقات بین المللی در لوکارنو ، می توانیم فیلم های زیبایی را در حالی که منتظر Hong Sang-so هستیم ، ببینیم. M de Yolande Zauberman تنها مستند مسابقه بین المللی ، مخاطبان ساکت را بر صندلی خود بی حرکت کرد.

م ، توسط یولاند زاوبرمن


من فیلم لانگ را دوست دارم ، من هم منهام را دوست دارم. مناهم لانگ در بنه براک ، پایتخت جهانی هریم ، یهودیان فوق ارتدکس بزرگ شد. در دوران کودکی ، خواننده مذهبی و صدایی طلایی ، کاملاً مکتب تلمودیک ، یکپارچه ، توسط اعضای جامعه اش مورد تجاوز قرار گرفت. در سن بیست سالگی ، گرچه مiمن بود ، ترجیح داد كه عمل مذهبی را رها كند و در تل آویو اقامت گزید.
اینجاست که او را ملاقات می کنیم ، در یک ساحل شبانه که با چراغ های شهر روشن شده است و از نزدیک یک نوحه پر از درد می خواند. ما ولش نمی کنیم دوربین یولاند زاوبرمن ، ده سال پس از عزیمت ، در بازگشت به بن براک او را دنبال خواهد کرد. با تمام س questionsالاتش ، او به مکان های کودکی خود بازمی گردد اما همچنین برای ملاقات با دیگران ، مانند خودش با گذشته آسیب زا ، ملاقات می کند. یا بهتر بگوییم ، همانطور که فیلمساز می گوید ، هنگام ملاقات با مناهم است که مردان با همان رویکرد تراژدی تحت تأثیر "مغناطش" قرار گرفته اند.

 

          بعد از اینکه با یک عرب رابطه جنسی برقرار می کنید ، یولاند زاوبرمن یک دکتر بزرگ و خشن را امضا می کند. غوطه وری غیر سرزده در یک جامعه خاص. این یکی از نقاط قوت بزرگ فیلم است که ما را با مناهمی که س asksالات را می پرسد درگیر کند. سوال های زیاد. با شور ، اضطرار ، شب. کسانی که آنچه مناهم تجربه کرده است ، گاهی برای اولین بار به او اعتماد می کنند. این کلمه از یکی به دیگری می رود. این وظیفه از بسیاری جهات خطرناک بود ، اما فیلم یولاند زاوبرمن با چنین موضوع ظریفی نه شکار جادوگران است و نه فیلمی که به یک جامعه بسته انگ زده شود. قهرمانان اصلی از سکوت و تابوهای این جامعه صحبت می کنند ، جایی که خاخام ها درباره همه چیز تصمیم می گیرند. مردانی که در مورد موضوعات بسیار صمیمی صحبت می کنند ، گاهی اوقات در گفتگوهای سوررئالیستی ، نسبت به بی اطلاعی کامل خود از موارد بدن اعتراف می کنند. به زبان ییدیش شلیک شده است ، استفاده از این زبان به یولاند زاوبرمن اجازه می دهد تا اعتماد به نفس رابطین خود را جلب کند. با پیشرفت برخوردها ، کلمات بیشتر و بازتر می شوند ، شهادت های حیرت انگیز که عادی بودن آنچه مناهم تجربه کرده را نشان می دهد. آنجا وجود دارد ، اما ما می دانیم که می توانست جای دیگری باشد. رازهایی از سکوت بیرون می آید و با این کلمات شکوفا شدن چیزی درخشان در مورد دوستی و امکان بخشش.
ما باید دوباره در مورد آن صحبت کنیم

 

+ برای دیدن زمان بیرون آمدن ، از سند جدید Nicolas Philibert پرهیز نکنید.
از هر لحظه ، در انتخاب Fuori Concorso برجسته شد. مدیر بودن و داشتن و سرزمین ناشنوایان به مدت پنج ماه دانشجویان پرستاری را دنبال کرد. این سند در سه بخش پیرامون یادگیری ، تمرین و گفتار کاهش یافته است ، این سند ضد بوم بوم (نوعی تلویزیون واقعیت در بیمارستان زایمان است که با هر پخش بیش از یک میلیون بیننده را جذب می کند ، به لطف کوکتل زیبا و قابل توقف + خون). فیلیبرت با فیلمبرداری از فرایند یادگیری ، همه چیز را در پشت هر ژست فیلمبرداری می کند ، آنچه را که با زحمت لازم انجام می داد ، صد بار تکرار می کرد تا این حرکت روان باشد. نوع خاصی از گزش ، تزریق خاص به عضله یا روش خاصی برای حمایت از فرد فلج. در قسمت آخر ، دانشجویان از دوره های کارآموزی خود استفاده می کنند. بدون قصد ، کارگردانی که همیشه به مردم می گوید در حال فیلمبرداری "مثل اینکه من آنجا باشم" عمل می کند ، کلماتی را ضبط می کند که امروزه بسیار نادر و ضروری هستند ، در مورد رنج و حتی عدم امکان تمرین در بیمارستان های فرانسه. کمبود نیرو ، به طور فزاینده ای به "کارخانه های مراقبت" تبدیل می شود.

مشاهده تگ ها:

صفحات سایت

       مطالب